Blog - SWePl

Wyświetlono rezultaty 1-10 z 26.

SF z Aes'em

05-02-2013 20:12
16
Komentarze: 10
W działach: NEMEZIS, SWePl
SF z Aes'em
Od pewnego czasu buduje sesje SF na Savage Worldsach. Militarna kampania z dużo ilością akcji. Zdecydowałem się na Nemezis w klimatach wojny z hordą, głównie przez wzgląd  na inspiracje: Rakietowe Szlaki, Starcraft, Diuna i Cyberpunk. Nie będzie to Nemezis 100% identyczne z naturalnym, lecz zabawa głównymi założeniami. Oldsholowe SF, zergopodobni obcy, smaczek speceoperowy i lovecraftowski.  Zapraszam chętnych do gry przez Skype. Zgłoszenia na priwie, wprowadzenie przez skype, pytania i umiarkowana trollerka w komentarzach :D.  Uczestnicy ***+* Sesja przygotowan...

SWePl - Fallout. ZASADY

02-07-2012 13:45
17
Komentarze: 7
W działach: Fallout, 100 sposobów na apokalipsę, SWePl
SWePl - Fallout. ZASADY
Dotarłem do ostatniej notki opisującej zasady mojego Savagowego Fallouta. 17 notek, masa pracy i bardzo dużo przyjemności z tworzenia. Szczególnie zadowolony jestem z zasad pułapek i min, przewag(tajemniczy nieznajomy), wynaturzeń (zmutowany krokodyl – self five!) i traitsów. Te ostanie, specyficzne zawado-przewagi to coś czego brakuje mi w SwePlu od dawna. Generalnie jestem zdania ze większość z tego materiału swobodnie może zostać użyte w wielu zdziczałych settingach, część ma powiązanie z falloutem czysto umowne. Niestety, sądząc po komentarzach i polecankach jestem w t...

SWePl - Fallout. #16 Uzupełnienie

29-06-2012 21:26
7
Komentarze: 2
W działach: Fallout, 100 sposobów na apokalipsę, SWePl
SWePl - Fallout. #16 Uzupełnienie
 To ostania porcja materiału przed zasadami(w tym listą umiejętności) zdziczałego świata, uzupełnienie uwzględniające wszytko czego moim zdaniem zabrakło, a nie należy do zasad głównych. Jeśli waszym zdaniem czegoś jeszcze brakuje – piszcie w komentarzach – postaram się dodać.   Dostępny ekwipunek z podręcznika podstawowego: - Broń biała (dawna i współczesna)- Broń dystansowa (dawna i współczesna) - Miotacz ognia - Amunicja (tylko do powyższej broni)  Koszt amunicji energetycznej:  Małe ogniwo:  2 Ogniwo fuzyjne:  4...

SWePl - Fallout. #15 BN (organizacje militarne)

28-06-2012 09:48
6
Komentarze: 0
W działach: Fallout, 100 sposobów na apokalipsę, SWePl, BN
SWePl - Fallout. #15 BN (organizacje militarne)
   Cechy przedstawionych tutaj Bnów to parametry twardzieli należących do najbardziej znanych zhierarchizowanych militarnych organizacji pustkowi. Prawdopodobnie przeszli już całkiem porządne przeszkolenie i daleko im do żółtodziobów. Nie oznacza to wszak weteranów, lecz kogoś więcej niż rekruta czy poborowego. Jeśli chcesz stworzyć nowicjuszy, wystarczy obciąć im cechy do k6, a umiejętności o jedną kość, po czym zabrać(lub wymienić na mniej cenny) część ekwipunku. By stworzyć weteranów warto podnieść jedną cechę(mniej kluczową) i dwie umiejęt...

SWePl - Fallout. #14 Bohaterowie (przykładowi)

27-06-2012 17:34
9
Komentarze: 3
W działach: Fallout, 100 sposobów na apokalipsę, SWePl, BN, BG
SWePl - Fallout. #14 Bohaterowie (przykładowi)
Kilku gotowych bohaterów którzy mogą zarówno posłużyć jako BNi, jak i bohaterowie graczy. Bez opisów fabularnych – mam nadzieje że w mechanice zawarłem dość wskazówek by łatwo było wyobrazić sobie te postaci. Choćby Miss 101 jako klasyczna(wszystkie cechy na k6) piękność(ładna) z burza blond loków, ubrana w dopasowany do jej ponętnych kształtów(seksapil) niebieski strój(ekwipunek), niemal prosto z plakatu(karabin laserowy) reklamującego życie w krypcie. Próżna choć skrupulatna, o niewielkiej wiedzy o postaokaliptycznym świecie (zawady i traitsy). Na obrazku oczywiście Banshe.  ...

SWePl - Fallout. #13 Samoróbki (granaty/miny i amunicja)

26-06-2012 13:16
13
Komentarze: 7
W działach: Fallout, 100 sposobów na apokalipsę, SWePl, Kabooom!
SWePl - Fallout. #13 Samoróbki (granaty/miny i amunicja)
Zasady dotyczące min: Przed wdepnięciem w minę postać ma szanse ją dostrzec udanym testem spostrzegawczości (sprytu) utrudnionym w zależności od warunków. Rozbrojenie miny to test ładunków wybuchowych. Jeśli postać wdepnie w minę ma do wyboru test zręczności -2 aby uniknąć połowy obrażeń, lub test ładunków wybuchowych -2 by zdezaktywować minę.  Konstrukcja: Do konstruowania ładunków wybuchowych(amunicji) niezbędny jest odpowiedni warsztat(lub kara -2). Porażka podczas konstrukcji oznacza zmarnowanie składników, 1 na kości umiejętności eksplozje. Przebic...

SWePl - Fallout. #12 Zwierzęta (wrogowie)

25-06-2012 21:34
10
Komentarze: 8
W działach: Fallout, 100 sposobów na apokalipsę, SWePl
SWePl - Fallout. #12 Zwierzęta (wrogowie)
Yaoguai Wyłysiały popromienny niedźwiedź, niebezpieczny choć jeśli go nie karmić nie taki znowu agresywny.Cechy: Duch k8 Spryt k6(Z) Siła k12+1 Wigor k12 Zręczność k6  Obrona: 7 Wytrzymałość: 10 Tempo: 8 Rozmiar: +2 Przewagi/zawady: Czułe zmysły: +2 do testów spostrzegawczości. Ekstra walnięcie Walka dwoma brońmy Widzenie w mroku: kary za słabe oświetlenie zmniejszone o 2 Umiejętności: Walka wręcz:k10 Atletyka: k10 Przetrwanie: k10 Skradanie: k6  Pazury: k6+Si  Gekon Jeden z najpospolitszych niewielkich drapieżników pustkowi, polujący na psy i mniejs...

SWePl - Fallout. #11 Owady (wrogowie)

23-06-2012 18:39
7
Komentarze: 12
W działach: Fallout, 100 sposobów na apokalipsę, SWePl
SWePl - Fallout. #11 Owady (wrogowie)
Gigantyczna Mrówka - Robotnica Ten zmutowany owad na szczęście nie zachował najbardziej znanych ze swoich cech, żądła oraz liczebności mierzonej w tysiącach. Mimo to gigantycznych mrówek nie wolno lekceważyć. Są liczne, bezmyślnie uparte i bardzo sprawnie potrafią okrążyć ofiarę, by wbić wyjątkowo mocne żuwaczki nawet w najtwardszy pancerz. Zwykle polują w grupach liczących kilkanaście osobników, głównie robotnic, wspartych przez kilku wojowników. Najbardziej agresywne są w pobliżu gniazd. Cechy: Duch k8 Spryt k4 (Z) Siła k6 Wigor k6 Zręczność ...

SWePl - Fallout. #10 Wynaturzenia (wrogowie)

21-06-2012 20:16
9
Komentarze: 8
W działach: Fallout, 100 sposobów na apokalipsę, SWePl
SWePl - Fallout. #10 Wynaturzenia (wrogowie)
Zmutowany krokodyl Podróżując po pustkowiach można czasem usłyszeć plotkę o przerażających mieszkańcach Florydy. Zmutowanych krokodylach. Wielu wytrawnych specjalistów i tropicieli neguje te pogłoski, twierdząc że takie wynaturzenie nie należy do oficjalnego kanonu(cokolwiek to znaczy), jednak warto się im przyjrzeć. To przerażająca hybryda człowieka i krokodyla lub też następny etap w ewolucji gadów. W ich oczach można dostrzec ludzką złośliwą inteligencje. Ich imponująca gadzia muskulatura zdaje się zawodzić gdy przychodzi do uczciwej konfrontacji, lecz podczas zasadzek...

SWePl - Fallout. #9 Roboty (wrogowie)

20-06-2012 16:52
14
Komentarze: 5
W działach: Fallout, 100 sposobów na apokalipsę, SWePl
SWePl - Fallout. #9 Roboty (wrogowie)
Pan Złota Rączka Uniwersalny lewitujący robot, zdolny podgrzać danie i zespawać drzwi. Często oszalały i zawirusowany wykorzystuje swe talenty podpalając wędrowców i przepalając ich pancerze. Występuje również w innych odmianach (np. Medyczny – leczenie zamiast reperowania)  Cechy: Duch k4 Spryt k6 (R) Siła k4 Wigor k6 Zręczność k8  Obrona: 5 Wytrzymałość: 5 +4 pancerz Tempo: 8 Charyzma: -4  Przewagi/zawady: Konstrukt Krwiożerczy (najczęściej)  Umiejetności: Broń energetyczna k6 Broń biała k6 Reperowanie k8+2 Retoryka: k4&n...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.