Blog - IMHO

Wyświetlono rezultaty 1-3 z 3.

Klasyka!

10-08-2012 10:44
27
Komentarze: 8
W działach: felieton, IMHO, brzytwa Ockhama
Klasyka!
Uwielbiam klasykę.  Stare dobre książki.  Czytając Dracule B.Stokera mam szanse obcować z niemal doskonałym przykładem pisarskiego kunsztu, pięknym językiem, doskonale dawkowanym napięciem i wysyconą delikatnym erotyzmem fabułą. Czytając H.P.Lovecrafta mimo faktu że autor raczy mnie ogromna dawką grafomani, zostawia równocześnie ślad, zmuszając do rozmyślań o starszych rasach tak zaawansowanych że aż polegających całkowicie na bioinżynierii, o zupełnie nie ziemskich kolorach z przestworzy i pradawnych bogach. J.R.R.Tolkien jeszcze z większym kunsztem kreuje wspaniałe świa...

Mojsze RPG.

24-05-2012 20:04
16
Komentarze: 47
W działach: Na szczęście krótko, IMHO, subiektywnie
Mojsze RPG.
Poniższe wynurzenia to niepełny, nieobiektywny, w momencie pisania pewnie również nie aktualny już spis tego co lubię w RPG. Właściwie, napisany by ułożyć samemu sobie co mnie bawi. Mocno prywatnie, ale to mój blog, wiadomo. Może się przyda gdy będę chciał z kimś zagrać, aby łatwiej zrozumieć kto co ceni w RPG.   Uważam że gry fabularne opierają się na uczestnikach.System ma znaczenie, mechanika ma znaczenie ale wszystko to jest dużo mniej ważne od ludzi z którymi się gra. Najlepsza mechanika nigdy nie zastąpi dobrego mistrza gry, żadne zasady nie przeszkodz...

Dziurawe systemy były lepsze

25-04-2012 19:56
36
Komentarze: 150
W działach: IMHO, subiektywnie, Takie tam
Dziurawe systemy były lepsze
Na wstępie zaznaczam. Tekst ma charakter dość osobistego bajdurzenia i nie jest atakiem na żadnych turlaczy, DeDekowców czy Laverisa. To wpis w kategorii IMHO. Uważam ze stare, dziurawe mechanicznie systemy są świetne. Mam na myśli np. Pierdycje młotka. Dziurawy jak sito, ze skiepszczona mechaniką i bez specjalnego balansu system. Nawet grafiki ma jakieś pobliźnione. I jak się nad nim zastanowić to dawał frajdy tyle co cała półka nowszych systemów z odpowiedzią na wszystko. Mało tego, właśnie owa szorstkość sprawiała że ludziom się chciało. Kombinować, wymyślać, rolpl...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.