Blog - 100 sposobów na apokalipsę

Wyświetlono rezultaty 1-10 z 29.

Baśń Świąteczna na fajnerpg

23-12-2013 17:33
10
Komentarze: 2
W działach: wschód, 100 sposobów na apokalipsę
Baśń Świąteczna na fajnerpg
Na fajnerpg.pl/ właśnie ukazał się mój świąteczny scenariusz. Odrobine przewrotny, wschodni, baśniowy, lekki i postapokaliptyczny.   Ilustracja jest autorstwa Izabeli Mazur a redakcja Plane'a oraz Krzysia.   Wesołych RPGowych świąt!   PS nie wyrobiliśmy się z ładnymi mapami, jednak niedługo powinny się na stronie pojawić. Mam jednak swoje robocze szkaradztwa (dość dokładne, acz brzydkie), jeśli więc ktoś z was chciał by ich użyć, prosze o priva z adresem meila.

Korzenie Niebios

16-06-2013 17:15
6
Komentarze: 4
W działach: Antyreklamy, Marudzenie, Na szczęście krótko, 100 sposobów na apokalipsę
Korzenie Niebios
Uwielbiam postapokalipse. Jest to mój ulubiony rodzaj fantastyki. Bardzo lubię również fantastkę z rysem wschodnio europejskim. Kiedy dochodzi do mojego ulubionego tematu jestem gotów wciągnąć nawet czytadło, byle było strawne. Takie jest uniwersum Metro 2033. Takie było uniwersum Metro 2033. Lekkie czytadła postapo z słowiańskim rysem. Otóż korzenie niebios nie są nawet strawnym czytadłem. To książka napisana bez ładu, konsekwencji i jakiegokolwiek researchu czy puenty. Usiłuje natomiast szokować, w mało smaczny i nudny sposób. Jest tendencyjnie ideologiczna. Ma drobne zalety. Czyta się ją ł...

Neuro Taktyczna okiem Aesowym

11-10-2012 21:37
17
Komentarze: 40
W działach: 100 sposobów na apokalipsę, Neuro, Recenzję
Neuro Taktyczna okiem Aesowym
Figurki Co tu dużo mówić, kilka z figurek do nuero taktycznej jest brzydkich (lub w głupich pozach), wiele zwyczajnie średnich lub po prostu przyzwoitych, a nieliczne najładniejsze jedynie nie ustępują zachodniej konkurencji. Proszę o wybaczenie ale nie tak łatwo znaleźć tutaj seksowną pannę jako woja swoich oddziałów (czekam na nowego cyborga :) ) a panom najczęściej również brakuje urody. Jest też druga strona tego medalu. Figurki do NST nie mają tego "błysku" charakteryzującego modele choćby do infinity, to dodaje im klimatu. Ma być gang w postapokaliptycznym...

SWePl - Fallout. ZASADY

02-07-2012 13:45
17
Komentarze: 7
W działach: Fallout, 100 sposobów na apokalipsę, SWePl
SWePl - Fallout. ZASADY
Dotarłem do ostatniej notki opisującej zasady mojego Savagowego Fallouta. 17 notek, masa pracy i bardzo dużo przyjemności z tworzenia. Szczególnie zadowolony jestem z zasad pułapek i min, przewag(tajemniczy nieznajomy), wynaturzeń (zmutowany krokodyl – self five!) i traitsów. Te ostanie, specyficzne zawado-przewagi to coś czego brakuje mi w SwePlu od dawna. Generalnie jestem zdania ze większość z tego materiału swobodnie może zostać użyte w wielu zdziczałych settingach, część ma powiązanie z falloutem czysto umowne. Niestety, sądząc po komentarzach i polecankach jestem w t...

SWePl - Fallout. #16 Uzupełnienie

29-06-2012 21:26
7
Komentarze: 2
W działach: Fallout, 100 sposobów na apokalipsę, SWePl
SWePl - Fallout. #16 Uzupełnienie
 To ostania porcja materiału przed zasadami(w tym listą umiejętności) zdziczałego świata, uzupełnienie uwzględniające wszytko czego moim zdaniem zabrakło, a nie należy do zasad głównych. Jeśli waszym zdaniem czegoś jeszcze brakuje – piszcie w komentarzach – postaram się dodać.   Dostępny ekwipunek z podręcznika podstawowego: - Broń biała (dawna i współczesna)- Broń dystansowa (dawna i współczesna) - Miotacz ognia - Amunicja (tylko do powyższej broni)  Koszt amunicji energetycznej:  Małe ogniwo:  2 Ogniwo fuzyjne:  4...

SWePl - Fallout. #15 BN (organizacje militarne)

28-06-2012 09:48
6
Komentarze: 0
W działach: Fallout, 100 sposobów na apokalipsę, SWePl, BN
SWePl - Fallout. #15 BN (organizacje militarne)
   Cechy przedstawionych tutaj Bnów to parametry twardzieli należących do najbardziej znanych zhierarchizowanych militarnych organizacji pustkowi. Prawdopodobnie przeszli już całkiem porządne przeszkolenie i daleko im do żółtodziobów. Nie oznacza to wszak weteranów, lecz kogoś więcej niż rekruta czy poborowego. Jeśli chcesz stworzyć nowicjuszy, wystarczy obciąć im cechy do k6, a umiejętności o jedną kość, po czym zabrać(lub wymienić na mniej cenny) część ekwipunku. By stworzyć weteranów warto podnieść jedną cechę(mniej kluczową) i dwie umiejęt...

SWePl - Fallout. #14 Bohaterowie (przykładowi)

27-06-2012 17:34
9
Komentarze: 3
W działach: Fallout, 100 sposobów na apokalipsę, SWePl, BN, BG
SWePl - Fallout. #14 Bohaterowie (przykładowi)
Kilku gotowych bohaterów którzy mogą zarówno posłużyć jako BNi, jak i bohaterowie graczy. Bez opisów fabularnych – mam nadzieje że w mechanice zawarłem dość wskazówek by łatwo było wyobrazić sobie te postaci. Choćby Miss 101 jako klasyczna(wszystkie cechy na k6) piękność(ładna) z burza blond loków, ubrana w dopasowany do jej ponętnych kształtów(seksapil) niebieski strój(ekwipunek), niemal prosto z plakatu(karabin laserowy) reklamującego życie w krypcie. Próżna choć skrupulatna, o niewielkiej wiedzy o postaokaliptycznym świecie (zawady i traitsy). Na obrazku oczywiście Banshe.  ...

SWePl - Fallout. #13 Samoróbki (granaty/miny i amunicja)

26-06-2012 13:16
13
Komentarze: 7
W działach: Fallout, 100 sposobów na apokalipsę, SWePl, Kabooom!
SWePl - Fallout. #13 Samoróbki (granaty/miny i amunicja)
Zasady dotyczące min: Przed wdepnięciem w minę postać ma szanse ją dostrzec udanym testem spostrzegawczości (sprytu) utrudnionym w zależności od warunków. Rozbrojenie miny to test ładunków wybuchowych. Jeśli postać wdepnie w minę ma do wyboru test zręczności -2 aby uniknąć połowy obrażeń, lub test ładunków wybuchowych -2 by zdezaktywować minę.  Konstrukcja: Do konstruowania ładunków wybuchowych(amunicji) niezbędny jest odpowiedni warsztat(lub kara -2). Porażka podczas konstrukcji oznacza zmarnowanie składników, 1 na kości umiejętności eksplozje. Przebic...

SWePl - Fallout. #12 Zwierzęta (wrogowie)

25-06-2012 21:34
10
Komentarze: 8
W działach: Fallout, 100 sposobów na apokalipsę, SWePl
SWePl - Fallout. #12 Zwierzęta (wrogowie)
Yaoguai Wyłysiały popromienny niedźwiedź, niebezpieczny choć jeśli go nie karmić nie taki znowu agresywny.Cechy: Duch k8 Spryt k6(Z) Siła k12+1 Wigor k12 Zręczność k6  Obrona: 7 Wytrzymałość: 10 Tempo: 8 Rozmiar: +2 Przewagi/zawady: Czułe zmysły: +2 do testów spostrzegawczości. Ekstra walnięcie Walka dwoma brońmy Widzenie w mroku: kary za słabe oświetlenie zmniejszone o 2 Umiejętności: Walka wręcz:k10 Atletyka: k10 Przetrwanie: k10 Skradanie: k6  Pazury: k6+Si  Gekon Jeden z najpospolitszych niewielkich drapieżników pustkowi, polujący na psy i mniejs...

SWePl - Fallout. #11 Owady (wrogowie)

23-06-2012 18:39
7
Komentarze: 12
W działach: Fallout, 100 sposobów na apokalipsę, SWePl
SWePl - Fallout. #11 Owady (wrogowie)
Gigantyczna Mrówka - Robotnica Ten zmutowany owad na szczęście nie zachował najbardziej znanych ze swoich cech, żądła oraz liczebności mierzonej w tysiącach. Mimo to gigantycznych mrówek nie wolno lekceważyć. Są liczne, bezmyślnie uparte i bardzo sprawnie potrafią okrążyć ofiarę, by wbić wyjątkowo mocne żuwaczki nawet w najtwardszy pancerz. Zwykle polują w grupach liczących kilkanaście osobników, głównie robotnic, wspartych przez kilku wojowników. Najbardziej agresywne są w pobliżu gniazd. Cechy: Duch k8 Spryt k4 (Z) Siła k6 Wigor k6 Zręczność ...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.